fredag 18 maj 2012

Tankar och sömnlös

Har så himla många tankar som flyger runt i mitt huvud just nu, speciellt på natten och mina drömmar blir konstigare för varje dag som går. Sömnsvårigheterna blir också allvarligare.

Jag tänker på när man ska börja köpa saker? Hur nära inpå v. 40 ska man ha allt klart? Kommer jag glömma något?

Jag är nog lite väl förbered, men så har jag alltid varit förbered. I allt jag gör, jag hatar att vara oförberedd. Har redan skrivit en lista med allt som kommer behövas inför förlossningen. Kommer nog packa förlossningsväskan redan i v. 32-34, bara för att vara redo. 

Och nu är jag bara i v. 12, snart 13. 

Jag längtar så otroligt mycket efter min lilla bebis, kan knappt vänta tills jag för första gången får hålla det jag längtat efter så länge i min famn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar