tisdag 5 november 2013

Fint att peka?



Som ni ser ovan så har jag börjat vattenmärka mina bilder, det finns alldeles för många där ute som stjäl bilder. Jag är för rädd för att inte märka dem.

Iallafall.

Idag har vi varit hos mina föräldrar, har fått hjälp med passning av Neo, jag behövde plugga och mina föräldrar ställde självklart upp. Vi satt hemma hos dom med min matte och Tobias server/nåntingsomjaginteförstår-läxa. Neo fick ha lite kul med mormor, morfar och sin kusin Sigrid. Sen så tog vi pauser emellanåt för att äta och så. Så skönt att få ordentlig tid till att plugga, är så svårt med Neo som kommer och drar i böckerna. 

Neo lär sig så himla mycket just nu, varje dag förvånas man över hans kunskaper, han vinkar på riktigt, han försöker klappa händerna och klappa på låren om man sjunger, han pekar väääldigt mycket, han gör high five, han dansar om man säger "dansa Neo!" och så mycket, mycket mer. Listan skulle bli hur lång som helst om jag skrev ut allt. 

Ikväll så ska jag och Neo vara själva en timme eller så, sen är jag helt själv när Neo sover för ikväll så jobbar pappsen. Men jag reder mig själv, ska försöka diska och tvätta lite när han sover. Sen kanske det blir lite planering av olika saker.

Tänkte skriva lite mer om helgen osv i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar