måndag 28 april 2014

Färger...


åh <3 

Jag gjorde ett litet kollage på inredningssaker jag är sjukt sugen på, när man inte får lägga pengar på sådant kan man iallafall leka i photoshop och drömma sig bort. 

Idag är jag så sjukt trött, jag har så mycket att stå i nu för tiden att jag inte vet var jag ska börja, för det första så gifter jag mig om 26 dagar, helt galet. Bara bröllopet i sig kräver enorm planering, och tid, vilket jag inte har, sen så ligger jag cirka fyra veckor efter i skolarbetet då det gått magsjuka på Neos dagis och vi haft han hemma för att slippa smittan. Dessutom så har Tobias börjat praktik/jobba från 08.00-19.00 varje dag, så ja. Ni kanske förstår själva hur min vardag ser ut.... 

Neo är helt inne i trotsåldern dessutom, smäller igen dörrar i ansiktet, slog till mig med en sopa, ställer sig på stolar och dansar, lägger sig på golvet och slår med hela kroppen om han inte får som han vill, och så vidare. Men vi kämpar oss fram och försöker slippa så många vurpor som möjligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar