måndag 17 mars 2014

Färgbomb

Är det något jag har dille på just nu så är det färger, jag vill ha färg överallt. Neos garderob är väldigt färgglad,jag har svårt för den enligt mig tråkiga stilen på barnkläder och barnrum i neutrala färger. Färg is the shit.

Nu börjar det ju bli dags att skaffa ofodrat regnställ och ofodrade stövlar. 

Jag vet att jag vill ha didriksson på regnstället, har varit så nöjd med vinteroverallen och hans fodrade regnställ därifrån. Färgen "Kiwi" känns också ganska given, men då är frågan vilka stövlar och vilken färg man ska skaffa. Jag är VÄLDIGT sugen på ett par gula stövlar, jag älskar gult. Crocs har ju vunnit bäst i test så funderar på dem, dessutom så tycker jag att de är lite coolare än didrikssons stövlar. Jag har sån beslutsångest!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar