söndag 16 februari 2014

Lite smått kaotiskt

Rubriken stämmer in ganska bra på hur mitt liv ser ut just nu. 

Kaos, dygnet runt. 

Jag kan tyvärr inte berätta för er alla vad det är som pågår, det enda jag kan säga att det just nu är lite stökigt på familjefronten. Inte för mig, Tobias och Neo, utan andra delar av familjen. Det är inte heller någon som ska skilja sig eller något sånt. Jag kan inte säga vad det handlar om, men det har pågått ganska länge och det  drar verkligen ner mitt humör och ork om dagarna. Jag har knappt lust till att göra något längre. 

Skolarbetena har jag halkat efter med och jag kan inte heller pyssla något när jag mår såhär. 

Det värsta är att det förmodligen kommer se ut såhär rätt länge eller tillochmed så länge jag lever. Men jag hoppas att jag snart kan vänja mig vid situationen, för det funkar inte särskilt bra som det är just nu.

Jag försöker iallafall hålla humöret på topp för det mesta, även om det är svårt. För Neos skull, jag vill inte att han ska se mig ledsen. Det blir som svårast när jag är ensam, Neo och Tobias är min styrka här i livet. Även mina underbara föräldrar, som jag älskar så otroligt mycket. 

Jag hoppas att ni nu kan förstå varför bloggen hamnat lite efter, hela jag är ju ur balans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar