onsdag 11 september 2013

Babbel

Igår var en riktigt bra dag, vi umgicks med våra fina vänner Erika och Sebastian nästan hela dagen. Lagade både lunch och middag tillsammans. 

Det är bra gött ibland att bara sitta och söla. Vi har så mycket gemensamt jag och Erika så det blir oftast många skratt. 

Men det blev en sen natt för mig och Tobias även om Erika och Sebastian gick hem en tag efter nio. Vi satt och pratade till klockan ett på natten. Så sent var vi nog senast uppe innan Neo föddes. Sen så vaknade Neo vid klockan 6 på morgonen som vanligt, han har definitivt en inbyggd klocka den lilla busungen! Han låg och kollade upp på oss från spjälsängen och såg så nöjd och glad ut. 

Tobias gick då upp med han och lät mig sova. Jag har sovit så dåligt på sista tiden, ligger vaken flera timmar på nätterna och funderar på allt möjligt. Häromnatten så låg jag och hade panik över att jag inte visste vart vi skulle ställa granen här i nya lägenheten. Det höll mig vaken bra länge och jag kom inte ens på någon lösning på problemet utan det jag kom fram till var att vi fick lösa det till julen... Bra jobbat av mig, eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar