måndag 9 september 2013

Fullt ös!

Den här veckan kommer bli ganska bra! Jag har en känsla av det iallafall.

Idag började veckan och det var med en bra start. Besiktning av bilen, och den gick igenom, lycklig tjej! Sen så handlade vi mat för veckan, jag tycker att det är skitkul att veckohandla av någon anledning. Det blir så mycket billigare då.

Imorgon så kommer Erika hit och umgås med oss, kanske blir att vi lagar mat då eller något sånt.

Sen på onsdag så ska jag och Neo gå på sång på församlingshemmet.

På torsdag förmiddag så ska jag ut och gå med Lisa, en av mina gamla kompisar som jag inte träffar så ofta.

Och på fredag så ska vi ha par-grillning här hemma hos oss. Kan bli riktigt kul och framförallt gott med grillat!

Helgen är nog obokad vad jag vet och det kanske är bra så vi hinner umgås lite med min familj. Vi hinner ju aldrig träffas på veckorna nu när semestern är över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar