måndag 16 september 2013

Förkyld igen...

Var förkyld för bara någon vecka sen och nu har jag blivit förkyld igen. Min vanliga otur antar jag. Förra förkylningen var dock inte lika jobbig. För nu så känns allt jätte tungt. Huvudet hänger, ögonen rinner som bara den och näsan känns helt konstig. Sen så värker det i ryggen och lederna också. Det är en riktigt skum förkylning.

Så idag blir det att sitta inne. Orkar mig inte ut. Ska bara mysa här inne och kanske ta en kopp glögg till kvällen. Jag tror nästan att min sista kopp glögg förra julen var dagen innan Neo föddes, kan ha fel, men det är den sista koppen jag minns iallafall för sen tog amningshjärnan vid.

Igår så kom pappa förbi här hos oss och satte upp gardinstänger, så nu har vi äntligen gardiner i alla rum utom Neos, eftersom hans rum inte är klart än. Det blev en sån stor skillnad och jag är så himla nöjd ~!

Dålig mobilbild dock, men det blev riktigt fint!

Såhär ser Neo ut just nu också när han ligger här och kollar upp på mig, gullungen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar