måndag 16 december 2013

Seg och tråkig vecka

Det känns som att den här veckan kommer bli väldigt trög med fredagen som undantag, eller halva fredagen iallafall. Tobias går heldagar hela veckan, ovant eftersom han vanligtvis bara går halvdagar tre dagar i veckan, men nu ska han vara borta hela veckan. Lite tungt faktiskt. Nog för att jag och Neo ha det väldigt bra själva, men vi kommer ju sakna pappsen. 


Idag så ska jag försöka hinna med lite plugg iallafall, är försenad med en uppgift, så måste försöka få in den idag. Får väl plugga när lillfisen sover. 

Tänkte också försöka lägga upp lite bilder från alla födelsedagsfiranden och "lilla julafton" som vi hade med Tobias familj. Men det får bli i mån av tid, nu bloggar jag från min nya kärlek, en iPad mini ❤️ Och har inga kamerabilder på den här så får vänta tills jag sätter med datorn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar