torsdag 29 november 2012

BM-besök vecka 40

Idag går vi in i vecka 40 (39+0). Och med det så kom också ett besök hos barnmorskan. Det är idag mindre än en vecka kvar tills han beräknad, men jag tror ändå att han inte tänker komma förens runt den 13/12 jag tror på en lucia-bebis.

Besöket gick iallafall bra, jag fick skjuts dit av min syster då slasket från igår hade fryst och bildat is. Blodtrycket låg på 115, SF-måttet var samma som förra veckan och hans hjärta låg på 146 idag. Han mår bra därinne våran lilla korv.

Nu sitter jag hos mamma och ska strax äta, bredvid mig sitter knäppa hunden Troja. Bjuder på en bild på henne :)

3 kommentarer:

  1. Vår dalmatiner heter också Troja :D Vilken ras är er Troja?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Våran (lilla) Troja är en pointer, en stående fågelhund. Hon är åtta år iår så hon börjar bli rätt gammal nu också :) Hon bodde hos oss i några månader i våras faktiskt, men lägenhetsliv var inget för henne när hon är van vid att bo i skogen :)

      Radera