lördag 24 november 2012

Tiden står stilla...

Just nu känns det verkligen som att tiden står helt stilla. Jag är trött och seg hela dagarna och mitt största nöje är just nu inget alls. Jag sover hela förmiddagarna för att tiden ska gå fortare men ändå så står den stilla. Jag vill bara att förlossningen ska dra igång nu, så jag får en mening med livet igen. Dom säger ju att sista tiden ska vara väldigt seg för förstagångsföräldrar och de hade verkligen rätt. Han är ju färdigbakad där inne och jag vill bra gärna att han kommer ut nu, jag har aldrig längtat efter något så här mycket.

Snälla lilla bebis, kom ut nu för vi längtar så efter dig!

4 kommentarer:

  1. Känner igen mig ... nu vill man bara gå igenom det sista , och jag har ändå en bit kvar ! :P

    SvaraRadera
  2. Det är ju nära för dig nu. Rätt som det är så händer det. :)
    Själv är jag beräknad till den 25e december. Men tycker att tiden bara flyger iväg ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu känns det som att det är helt mörkt i min tunnel dock :P Även om det tekniskt sett skulle kunna hända när som helst. Jag önskar jag kände lika som dig! :D

      Radera