onsdag 28 november 2012

En vecka kvar

Idag är det exakt en vecka kvar tills våran lilla är beräknad, en enda vecka. 273 dagar av 280 har passerat. Det känns som igår när man hade gått halva tiden och var helt överlycklig för det, men nu har vi bara jättelite tid kvar.

Tiden har ju egentligen gått väldigt fort och jag tror att det kommer kännas konstigt att inte vara gravid längre, eftersom jag varit gravid större delen av det här året. Kommer jag sakna magen? Jag vet ärligt talat inte. Jag kommer nog mest vara glad över att ha min lilla pojk på utsidan så man kan se honom och ta hand om honom. Men självklart så har det varit väldigt mysigt med sparkar och slag i magen. Jag kommer nog sakna den lite grann iallafall...

Nu får vi väl se om jag får min bebis inom en vecka eller om jag tvingas gå över tiden. Vi borde iallafall ha honom här hos oss inom tre veckor, det är ju positivt.

Bjuder på en magbild från idag, vecka 39 (38+6).

2 kommentarer:

  1. En vecka kvar...så spännande. Jag har saknat magen och allt bökande där inne efter båda mina graviditeter. Men att få snusa bebis är bara det bästa! :-)Lycka till med kommande förlossning!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte sån lång tid kvar iallafall :) Jo jag tror att jag kommer sakna den lite jag med, det är faktiskt ganska mysigt :) Men jag längtar så efter att få snosa lite bebis, det är ju så himla mysigt!! Tack så mycket :)

      Radera