tisdag 11 september 2012

Ingen bild

Jag tänkte för ett tag sen "undrar om man ska ta en bild på sig själv så ni får se hur jag ser ut" men ångrade mig snabbt efter jag insåg hur jag egentligen såg ut. Jag har inte borstat håret idag ens en gång. Men hela grejen med det här är egentligen löjlig. När jag går ut och handlar till exempel så tar jag på mig fina kläder, fixar håret, sminkar mig, sprutar parfym och tuggar tuggummi. Medan Tobias får se mig under mina värsta ögonblick, dagar jag inte orkat tvätta bort gårdagens smink, oduschad, rufsigt hår, och odräglig. Men även de stunder när jag är sjuk, spyr i hinkar, snorar ner näsdukar och liknande. Han ser mig under alla dessa stunder och vill helt otroligt fortfarande ha mig.

Jag tror inte att jag behöver vara orolig för förlossningen. Även om det antagligen kommer vara en utav mina mindre charmiga stunder, så vet jag att han kommer se förbi det, för han älskar mig helt otroligt för den jag är.

1 kommentar:

  1. nauw, visst är det underbart. tror inte du behöver oroa dig för förlossningen. Det är meningen att man inte ska vara fräsch då haha.

    SvaraRadera