tisdag 25 september 2012

Vad jag saknar / längtar efter

Graviditet i all ära, jag älskar att bära på mitt barn och skulle inte vilja ha det på något annat sätt, men graviditeten sätter lätt sina spår och jag längtar tills vårat lilla barn kommer ut nu.

Det här längtar jag efter / saknar

  • Kunna klippa mina tånaglar / måla dom
  • Slippa alla strior som jag fått på lår/rumpa/mage
  • Bli av med foglossningen och alla smärtor i rygg och bäcken
  • Kunna äta vad jag vill utan att behöva läsa på varenda etikett
  • Slippa ha på mig enorma bhar och få tillbaka min vanliga storlek
  • Bli av med vattnet som ibland samlar sig i fötterna/vaderna
  • Kunna äta mat utan att bli mätt efter första tuggan
  • Inte behöva få en massa cravings hela tiden
  • Ha på mig mina vanliga kläder

Det är cirka 10 veckor kvar tills förlossningen så jag har alltså bara en fjärdedel av graviditeten kvar, det känns iallafall rätt bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar