söndag 2 september 2012

Uppdatering

Jag är faktiskt lite grinig och sur. Det var egentligen planerat att vi skulle ta en tur till Ullared nu under hösten, nån gång i sep-okt, men det verkar som att det inte blir så.... Vi har ingen som vill följa med oss längre tydligen.... Och det är rätt surt. Hoppas vi kan komma dit på något annat sätt, jag vägrar att åka buss i flertalet timmar....

Här flyter livet på iallafall. Lillen sparkar, bökar runt och hickar dagarna i ända. Tobias jobbar en hel del. Jag går just nu som hemmafru, då min utbildning fortfarande inte kontaktat mig... Så jag håller hemmet rent, försöker rusta lite, vi har lite målning kvar innan lägenheten blir i det skick vi vill ha den. Så det enda jag gör just nu är att diska, städa och måla. Men det är i stort sett vad min rygg klarar av med foglossningen från helvetet. Sen så spenderar jag så mycket tid jag kan med min familj, är så himla glad för att jag har dom, hur skulle jag klara mig annars? Jag har nog världens bästa familj, enligt mig iallafall :)

Vi var på Oxhälja, en av nordens/europas?`största marknader, igår. Det var trevligt, vi köpte inte något speciellt. Fick bli en liten julgran/bordslampa, som vi ska ha till vintern, jag blev så otroligt kär i den så vi var tvungna att ha den! haha

Snart ska vi hem till mina föräldrar och bli bjudna på porterstek, mums va gott!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar