måndag 3 juni 2013

Härliga lördag

I lördags hade vi en helt underbar dag. Fullspäckat hela dagen, från morgon till kväll.

Vi var bjudna på födelsedags lunch hemma hos min bror. Hans dotter Ebba fyllde ju sju år i torsdags så vi firade henne nu i lördags ordentligt. Av mig och Tobias fick hon en monster high docka, skitcool tyckte jag och hon verkade jätteglad över den.

Vi var hemma hos min bror från lunch tills klockan var fyra. Direkt efter kalaset så gick vi hem till min kompis Erika där vi skulle grilla. Hade en jättetrevlig kväll men glömde tyvärr att ta fram kameran då.

Tog dock en massa bilder på kalaset så här kommer en riktig bildbomb!

Ebba har en liten crush på Tobias och vill gärna vara med honom hela tiden, haha så sött!

Neo var med morfar en ganska lång stund så mamman fick vila armarna lite.

Yngsta och äldsta barnbarnet. 


Ett försök till att ta en bild med alla tre barnbarnen. Inte det lättaste när det mellersta barnbarnet är som en duracellkanin. 

Fina Sigrid!

Ett till försök, Ebba ville också ha hatt på sig lika som minstingarna.

En sån himla fin bild, ska nog beställa en förstoring av den här och sätta upp den för den blev helt perfekt. Underbara barn! Barn är superroliga att fota, men det krävs verkligen tålamod.

Ebba gillar pengar! 

Mormor och Sigrid ute på en promenad med min gamla dockvagn.

Den har blekts lite med åren den har på nacken. 

1 kommentar: