lördag 29 juni 2013

Sista natten

Då var dagen med stort D nästan här då. Nycklarna är hämtade och just nu har vi två lägenheter. Våran goda gamla mysiga tvåa och våran nya rymligare treochenhalva.

Jag blev faktiskt väldigt sentimental nu. Den här lägenheten har betytt mycket för mig, eller snarare oss, det var här jag var gravid i nio månader, det var härifrån vi åkte mitt i natten när jag hade värkar, det var hit vi åkte när vi kom hem från BB, det var här Neo spenderade sitt första halvår. Hur kan man inte bli sentimental?

Det är faktiskt en väldigt mysig lägenhet. Kommer sakna den.

Imorgon börjar det. Kaoset. Flytten. Hela våra liv ihoppackade i kartonger. Man kanske borde sova lite, sista natten i den här lägenheten.

Tack och hej för nu, bjuder på några bilder på Neo i sin nya gåstol som han fick i doppresent av hans fina fastrar Malin och Lisa :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar