onsdag 31 juli 2013

Längtar!!


Idag så beställde Tobias den här supersnygga scootern ifrån Emmaljunga när han slutade jobbet. Den är i tyget Denim Black, och om jag får säga det själv så är den skitsnygg! Så stilren och läcker! 

Den ska bli Neos nya vrålåk! Tyvärr så hade dock Emmaljunga sommarstängt och den börjar inte tillverkas i det här tyget fören i slutet av augusti så vi får vänta tills i september, men jag vill verkligen inte ha den i någon annan färg. Så jag får väl snällt vänta. Men det är lugnt.

Den här vagnen har kusin Sigrid så jag och Tobias har verkligen kört den mycket och vi älskar den, så valet av scooter var självklart! Älskar att den går så bra i alla terränger, att den blir liten när man fäller ihop den och att den är anpassad för folk som är olika långa eftersom man lätt kan höja/sänka handtaget. Vår britax har ett fast handtag och det gillar jag inte.

Nu längtar jag iallafall!

2 kommentarer:

  1. Men så snygg!! :)


    Tack snälla, tyckte dom var så sööta! :)
    Hoppas du haft en bra onsdag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Supersnygg vagn - förstår att du längtar! :-)

    SvaraRadera