lördag 27 juli 2013

Neos första dopp i sjön

Nu är det ju som sagt en liten bloggtorka här men jag tänker verkligen försöka komma igång igen. Flytten och renoveringen tar verkligen tid och vi är ännu inte klara, hallen ska målas igen där ska vi även lägga nytt golv, sen så ska Neos rum målas om och så småningom så ska vi byta golv i vårat sovrum också, men just nu väntar vi lite med det.

Tobias jobbar ju också en hel del så vi hinner inte allt för mycket, för när han är hemma så vill vi ju hinna njuta av sommaren och ta det lugnt också.

Men nu är iallafall vår stora dator inkopplad så jag hade tänkt försöka blogga lite mer nu.

Iallafall.
Igår kväll så tog vi en tur till stranden för det var alldeles för varmt under dagen för att vara på stranden. Vi åkte dit med mina föräldrar, min bror Magnus, hans flickvän Amanda och Neos två kusiner Ebba och Sigrid, sen kom även Sigrids pappa Johan dit.

Jag hade inte tänkt bada överhuvudtaget, men jag blev så sugen när Neo badade, självklart så skulle ju jag, hans mamma bada med han första gången han badade. Det var ju självklart!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar