onsdag 31 juli 2013

Något jag är glad för

Jag är faktiskt rätt så glad nu, livet har ändrats ganska mycket nu under det här året och det har blivit ett fantastiskt år!

Jag är så glad att jag har en fin familj och fina vänner. Alltid finns det någon där som har tid med mig och det uppskattar jag verkligen.

Den här sommaren har ju varit händelserik och det kommer den även fortsätta att vara, likaså med hösten. Men jag längtar inte tills årsskiftet för då är det inte lång tid kvar tills min lilla Neo ska börja på dagis, vilket jag verkligen inte vill. Önskar att jag kunde förbli en hemmafru, men men...

Idag har iallafall jag och Neo varit hemma hos mina föräldrar, vi blev bjudna på mat sen så gick vi ut och kollade lite på min systers unghäst och sen så plockade vi hallon, medan jag och mamma plockade så pussade och lekte kusin Sigrid med Neo, de är så himla gulliga mot varandra ibland. Lite syskonkärlek blir det eftersom de träffas så himla ofta.

Innan vi åkte hem till mina föräldrar så vek jag lite tvätt och då ville självklart Neo följa med i gåstolen, han springer runt i den som en tok! så han hjälpte eller snarare saboterade för mig, men bra gullig var han ju.



1 kommentar: