tisdag 30 juli 2013

Många ensamma dagar


Den här bilden tog jag alldeles nyss, min lilla goseplutt ligger här bredvid mig och sover.

Just nu jobbar Tobias så himla dumt, igår jobbade han från 14 till 22, så han kom bara hem och sov. Sen idag så började han redan vid 11, så han åkte hemifrån vid 10 och inatt sover han borta, sen jobbar han hela dagen imorgon tills klockan 15, så vi är ifrån varandra i över ett dygn, sen så jobbar han även 07.30 till 15 dagen efter det. Just nu så känns det som att vi aldrig träffas.

Självklart är jag ju inte ensam de här dagarna, det jag menade med rubriken är att jag saknar min Tobias. Vi är nästan klistrade jag och Tobias så att vara ifrån varandra så här mycket är jobbigt.

Tiden går ju ändå så pass fort så snart är han hemma igen. Vart tar tiden vägen egentligen? Om bara en vecka så blir Neo 8 månader gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar