onsdag 8 januari 2014

Dålig aptit

Nu pratar jag inte om Neo då, utan om mig. Jag började ju med att banta den här veckan, det går faktiskt rätt bra, kanske för bra, för nu har jag nästan tappat aptiten helt. Frukostmackan är det enda som går ner enkelt, men jag är ändå inte hungrig då. Till lunch idag så hade jag ingen aptit och jag skäms för att säga det men, allt jag fick i mig var 3 kiwis och två små salamiskivor. Åt inget på hela eftermiddagen för att jag kände mig mätt. Kvällsmaten fick jag tvinga i mig och åt bara en liten portion.

Jag hoppas att det går bättre imorgon, att svälta är ju inte bra. Men, men jag ska kämpa och försöka. Något som dock suger är godissuget, jag är rätt så beroende av saker som chips, glass och efterrätter. Just smågodis avskyr jag. Hoppas suget går ner snart.

Idag gjorde vi en förändring här hemma också, vi ställde in Neos säng i hans egna rum som ligger precis mitt emot vårat. Han blir alltid så störd av oss när vi kommer in och lägger oss på kvällen/natten så vi får se om det här kommer funka bättre, jag håller tummar och tår iallafall. 

Bjussar på en bild på en buse som leker med pappas tv-spelsfodral. Haha gulle! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar