fredag 17 januari 2014

Så börjar man få hem en massa bacillusker då..

Fyra dagar på förskolan och hela familjen är förkyld, bra träligt det här.. Imorgon stannar vi hemma och försöker igen på måndag. Känns som att huvudet är fullt med snor och näsa svider och rinner. Fy vad jag hatar att vara sjuk.

Jag skrev för någon vecka sen att jag har dålig aptit, jag har fortfarande det. Vet inte riktigt vad det är, det har hänt flertalet gånger att jag missat ett mål och bara ätit frukt istället. Jag har inte heller någon fantasi vad gäller matlagning längre. Nog för att jag slängde ihop en grym chili con carne till kvällen. Imorgon ska jag försöka Göte en fläskgryta hade jag tänkt, har plockat fram kött ur frysen som tinar långsamt i kylskåpet. Tänk va bekvämt det vore med en kock? 

Nej nu är klockan på tok för mycket, den här mamman som är missnöjd med förkylningen borde verkligen sova.... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar