onsdag 29 januari 2014

Då försöker vi igen

Nu har jag precis kommit hem efter att ha lämnat lilla fisen på förskolan igen efter alla sjukdagar. Vi hade en bra och lugn morgon, utan allt för mycket skrik vid påklädningen (som inte är allt för populär här hemma hos oss). Eftersom han dessutom varit feberfri i ett dygn så åkte OK-stämpeln fram idag. 

Vi tog vagnen och gick i lugn takt till förskolan, vi hade inge bråttom idag, vilket var otroligt skönt. När jag hade dragit av han overallen så gav han den till mig, han tyckte väl att jag skulle hänga upp den. Sen så drog jag av honom fuskpolon, då var han redan påväg in och försökte dra med mig. Jag skyndade mig att lägga polon på hans hylla och skyndade efter honom, sen så kom en som jobbar där och mötte oss vid grinden och jag sa hejdå, han följde glatt med henne och log mot mig. Jag sa hejdå och han log igen.

Det värmer i mammahjärtat att han trivs så himla bra där, det skulle inte vara så kul om han skrek varje gång. 

Nu ska jag ta tag i lite sysslor och kanske hinna med att spela lite sims 3, om tiden tillåter, jag ska ju inte hämta han förens vid 12 idag, så i två och en halv timme till har jag egentid.

Har ingen nyare bild så bjuder på en, på en kille som älskar att åka pulka :) Han sätter sig jämt i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar