torsdag 9 augusti 2012

Foglossningen..

är tillbaka! Jag hade jättehemsk foglossning i flera veckor, från vecka 10-20 ungefär, sen så avtog det helt plötsligt och jag jublade. Nu verkar det som att den är påväg tillbaka, känns precis som det gjorde i början sist. Känns inte alls roligt om jag ska vara ärlig. Iallafall, jag avnjöt för nån timme sen en mysig middag med T. Jag gjorde köttfärsbiffar med lök och sås, potatisgratäng och broccoli till det. Supergott verkligen! Blev en sån pass stor middag till kvällen då vi bara åt korv till lunch. Sen så kollade vi lite på Grey's anatomy, åh vad jag älskar den serien! Mitten av säsong fem just nu! Imorgon ska jag ta en tur till Örebro med min kära mor, det ska bli kul att umgås lite med henne ensam. Det var allt för nu, nu ska jag avnjuta den där efterlängtade koppen med te medans lillen sparkar och rullar runt för fullt.

1 kommentar:

  1. Nä inte direkt, har haft mycket illamående och nu är jag sjukskriven för foglossningar. Hur har du det med dina (foglossningar alltså) ?

    SvaraRadera