måndag 20 augusti 2012

Helt sjukt

Det är verkligen helt sjukt hur mycket jag älskar min lilla prins. Jag blir nästan tårögd varje gång han sparkar eller rullar runt, vilket är väldigt ofta. Han är helt underbar och jag längtar så himla mycket efter att få träffa honom.

Puh, jag har haft fullt upp den här helgen, stressade ihop mina Svenska B uppgifter så att jag kan få ett betyg i det innan jag börjar på min nya distansutbildning nästa måndag. Men nu är jag äntligen klar iallafall, vilket känns otroligt skönt. Vet inte vad jag skulle gjort annars?

Eller visst ja, jag har en ynka uppgift kvar, som tvingar mig att läsa 100 sidor... Jag som hatar att läsa. Den uppgiften ska jag nog försöka mig på lite senare idag, för nu behöver jag en välförtjänt paus, jag satt ju uppe halva natten, enligt mig iallafall, jag satt till efter klockan 12, vi går vanligtvis till sängs vid 10-11. Så jag känner mig rätt död idag.

Magen börjar bli rätt ivägen, när jag stod och skalade potatis igår så flög ett potatisskal mot magen, och jag var tvungen att fråga T om skalet satt under magen för jag kunde ju inte se dit ner. Och den slår i en massa saker hela tiden, jag glömmer hur stor den faktiskt är ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar