tisdag 28 augusti 2012

Tidig julklapp?


Jag är alltså helt kär i dessa två/tre godingar! Supersöt pjamas och morgonrock från cubus, jag älskar pjamaser, speciellt en sån här riktig pjamas med knäppning. Och morgonrocken ser också så himla mysig ut. Det här skulle jag vilja ha i en tidig julklapp, ge mig det någon? Inte för att magen ryms så bra i det, men efter lillen har kommit så skulle jag vilja krypa ner i sängen med min mysiga pjamas... 

Jag sitter och har en vilopaus just nu, har målat och städat ur garderoberna nu på förmiddagen, så det är en välförtjänt paus. Tobias jobbar idag, imorgon och på torsdag, så jag tänkte vara lite verksam medan han är på jobbet. Idag slutar han vid 15.00...

Ni kanske undrar varför jag bara går hemma och "latar" mig, men det är så att jag väntar på att min utbildning ska börja, jag ska läsa 100%, så jag vill inte ha mer jobb än det jag har som är ett vikariat på ett fritids här. Det är ju inte bra med stress för barnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar