onsdag 8 augusti 2012

Fyra år

Idag har jag och Tobias känt varandra i fyra år. Vi har inget datum för när vi blev tillsammans eller liknande, så eftersom det klickade på en gång när vi träffades så har vi denna dag som våran speciella, dessutom så träffades vi den 8/8 -2008, det är ganska unikt. Tycker iallafall jag. Vid ungefär det här klockslaget så sa T hej till mig för första gången, efter att vi båda spanat in varandra tidigare under dagen. När han sa hej så smälte jag totalt, det var alltså inte bara jag som hade varit intresserad av honom, utan det var ömsesidigt. Och bara dagen innan hade jag ingen aning om att jag skulle träffa mitt livs kärlek och att han några år senare skulle bli pappa till mitt barn. Jag är lyckligast i världen för jag har den bästa pojkvännen jag någonsin skulle kunna drömma om, vi kompletterar varandra perfekt. Jag älskar dig Tobias!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar