söndag 5 augusti 2012

Städgalning

Den här veckan har något väldigt konstigt hänt, jag har blivit helt galen i att städa/diska och plocka, saker som jag förr brukade göra när det behövdes enbart, det gör jag nu gladerligen, igår när vi var hemma hos våra vänner så började jag helt plötsligt plocka undan efter maten och gick in och ställde mig och diskade, det kändes helt naturligt och inte alls konstigt. Dessutom så har T nu börjat säga att han tänkt diska efter jobbet, flera gånger på morgonen innan han gått till jobbet, men när han kommit hem så har disken varit borta, och det gör jag nästan omedvetet.

Jag avskyr smuts och stök, så vi brukar givetvis nästan aldrig ha stökigt, men nu är det nästan extremt rent. Jag putsade tillochmed fönstrena idag.

Nu ska jag försöka mig på en uppgift i SV B och sen kanske städa lite mer innan Special Victims Unit börjar och efter det kommer Shameless <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar