söndag 12 augusti 2012

Något jag hatar..

Okay, nu kanske jag inte ska överdriva, men jag ska förklara så att ni kanske förstår vad jag menar.

Ibland vissa dagar så vill man bara ta det lugnt, strunta i att städa och strunta i den där disken... Och sen vaknar man upp morgonen efter, går in i köket och det ser ut som att man inte har diskat på flera veckor. Jag hatar när det ser så illa ut men sen så är det egentligen bara disk från en måltid.

Igår kväll var en sån där slappdag, så jag har behövt ta hand om diskberget nu idag istället.

Jag blev helt slut igår kväll. Jag och T gick ner till affären vid nio-tiden och köpte dipp, jag var nämligen galet sugen på grönsaker och dipp. Sen när vi kom ut från affären så andades jag bara in luften och sa till T att jag gärna ville ta en liten promenad. Så vi började gå och efter ynka tre minuter så var min rygg helt körd, varje gång jag lyfte ett ben så värkte det av foglossningen. När vi kom hem åt jag grönsakerna och sen så somnade jag på soffan, för jag hade så ont.

När jag vaknade imorse så sa jag till T "borde man inte känna sig utvilad efter att ha sovit en hel natt förutom kisspauser?" nej jag var då inte utvilad hade ont som bara den i ryggen.

Jaja, nu ska jag sluta klaga, om en halvtimme så kommer T hem från jobbet och ikväll tror jag vi ska göra hemmagjord pizza! mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar