måndag 27 augusti 2012

Väckt mitt i natten

Inatt var det lite speciellt. Jag vaknade som vanligt av att jag behövde gå på toa och kissa, men den här gången så behövde jag gå för att det var en viss liten pojk i min mage som låg och hade kickboxning mot min blåsa. Lite roligt sätt att vakna på faktiskt!

Magen har också börjat bli sne om jag ligger på sidan länge, när jag vaknar på morgonen så buktar den ut på den sida jag sovit på, det ser väldigt roligt ut, dessutom så tar det några minuter för den att lägga rätt sig. Igår blev den sne när jag låg i soffan också. Det ser så himla knäppt ut.

Idag fick det bli en lugn dag, jag har i några dagar känt av början på en förkylning, jag har varit väldigt seg och det har runnit en hel del i ögonen, men idag mår jag lite bättre, man får hoppas att det bara var en sån där liten förkylning som går över fort. Sen så åt vi en simpel ost och skinksås med pasta till lunch.

Sen i eftermiddag så ska vi hem till mina föräldrar och hjälpa till med något tekniskt på datorn, som jag förstod det.

Vi har fixat lite med inredningen här hemma och det börjar nu bli riktigt snyggt! Men vi har fortfarande lite småsaker som ska fixas så jag ska ta på mig målarkläderna och sätta mig med en färgburk, så att vi kan bli klara någon gång! Sen så ska bilder så småningom komma upp, jag har velat visa upp lägenheten, men den var ju ett jättestort renoveringprojekt så det har tagit en hel del tid. Och köket vet jag inte om det någonsin kommer bli klart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar