fredag 23 augusti 2013

- Borta bra...

Men hemma bäst, eller vad brukar man säga? Eller det sköna är väl att sova i sin egna säng, för vi har haft det bra hos svärisarna.

Vi hade det jättetrevligt och mysigt i Stockholm. Var riktigt kul att komma iväg i några dagar och sen så fick ju Neo umgås med sin farmor, farfar, faster och gammelfarmor och gammelfarfar. Vi skrattade mycket och hade det bra.

Blev tyvärr inga inlägg här på bloggen för vi hade så himla mycket som vi ville hinna med och jag tycker faktiskt att det är viktigt att försöka hinna med det även om bloggen blir lite lidande.

Resan gick bra och jag tycker att Tobias borde få en liten applåd som orkade köra så långt, första gången han gjorde det ju!

Jag kan även stolt meddela att även fast vi åt lite onyttigt, eftersom det blev lite att äta ute och så, så har faktiskt jag gått ner ett kilo och Tobias har gått ner 1,5 kilo. Så vi är riktigt glada för det.

Nu märkte jag att det här inlägget blev lite rörigt, men ni som brukar läsa min blogg vet att det kan bli lite så för mig ibland, jag tänker så mycket på samma gång och ibland krånglar jag till det lite grann. Men, jag hoppas att ni förstod allt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar