fredag 9 augusti 2013

- När allt bara känns rätt


Jag och Neo igår.

Som ni vet så firade jag och Tobias fem hela år tillsammans igår, tiden går väldigt fort. Va mycket vi har åstadkommit på dessa år. Vi har byggt ett helt liv tillsammans, vi har byggt en familj. Nästan allt vi äger har en historia, jag skulle nog kunna plocka upp en sak här hemma hos oss och när jag tar upp den så skulle jag kunna berätta något om hur det var när vi köpte den, eller när vi fick den osv. Krångligt skrivet kanske men jag hoppas att ni förstår.

Igår så var det första gången som jag inte nattade Neo. Min mamma kom hit och hämtade Neo vid fyra ungefär igår, sen så tog hon med honom hem till sig och sen åkte hon tillbaka hit med honom, här fick han äta sin välling och sen nattade hon honom. Han är alldeles för liten för att sova borta enligt mig och Tobias iallafall. 

Anledningen till att hon hade honom var att jag och Tobias skulle ut och äta. Vi åkte in till Örebro och det tar cirka en timme dit. Första halvtimmen så satt jag tårögd och deppig, men sen så gick det faktiskt bra och vi kom hem runt halv nio. Då fick jag äntligen pussa på min lilla Neo-plutt igen, som jag hade längtat. Hela vägen hem så satt jag och pratade med Tobias om hur underbar och perfekt Neo är. 

Men vi hade en riktigt trevlig kväll och det hade gått jättebra för mamma att ha honom så det känns verkligen lyckat!

Det känns så himla rätt just nu, allt är perfekt och livet flyter på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar