måndag 5 augusti 2013

Härliga helg

Då var den här helgen slut då, vi har varit mycket hos mina föräldrar. Vi har haft roligt och vi (jag och Tobias) har bråkat som ett gammalt gift par. 

Måste berätta en rolig grej. Igår när min syster skulle ut och rida så sa Tobias "nu ska jag rida!" Sen gick han fram till hästen och slängde sig upp! Han är ju jätteallergisk, puckot! Sen så red han några meter innan han hoppade av igen. Men han blev faktiskt inte nå allergisk, han tvättade sig direkt efter så det gick bra. Men han är knäpp ändå.

Innan ridturen så var jag, Tobias och Neo i örebro och shoppade en ny garderob till Neo. Han behöver storlek 86/92 nu, så det var bara att shoppa loss. 

Tänkte fota allt vi köpte igår kväll, men kamerans batteri tog slut så fotar senare idag. Under tiden så får ni se en instagram bild på Neo när han rullade in sig i filten nu på morgonen.

2 kommentarer:

  1. Härliga Bea! Vad glad jag är att du verkar så tillfreds med din underbara lilla son. Kul med bloggen. Du var ju bra på att skriva redan på "min" tid. Hälsa dina fina föräldrar! Kramar Magdalena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härliga Magdalena! Va kul att du blir det! Ja han är verkligen helt underbar och jag älskar att vara mamma. Jag gillar att skriva så det är skönt att ha bloggen till det. Det ska jag verkligen göra! Ha det bra! Många kramar!!

      Radera