torsdag 15 augusti 2013

- Någon som gillar att bada



Den här veckan har inneburit många förändringar. Jag har ätit enligt viktväktarna sen i måndags och jag älskar det. God mat och man kan inte ta för mycket eftersom måtten redan står. Jag började om med min squat-utmaning som kanske några av er såg mig lägga upp i slutet av juni, med flytten så hann jag inte med att göra klart den så nu kör jag igen. Igår var det 70 squats och idag är det 75. Känns så skönt efter man har gjort dem.

Hallen/matsalen är färdigmålad och i slutet av månaden så ska vi in till karlstad för att köpa lite golv så jag skulle tro att nästan allt utom kanske Neos rum kommer vara klart i mitten av september, vi ska försöka hinna med Neos rum innan Tobias börjar skolan den 23 sep iallafall.

Nästa vecka styr vi nog bilen mot stockholm i några dagar. Ska bli skönt att komma iväg en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar