måndag 19 augusti 2013

- En liten del


Våran lägenhet är ju inte helt klar än, det ska upp lite mer saker på väggarna och vi måste verkligen få upp gardinstänger snart, blir tokig utan gardiner! Men en sak jag tycker jättemycket om med vårt vardagsrum är den här delen på bilden ovanför.

Det är min brudkista som jag ärvt efter min farmor. I den förvarar vi lite av Neos leksaker och vanligtvis så brukar jag lägga lite kuddar på den för en extra sittplats. Jättabra och fin! och fönsterbrädan är jag också jättenöjd med, mina tre fina ugglor som Erika gav mig i födelsedagspresent, min fina orkidée som blommar just nu och min fina "kron"-lykta.

Jag är verkligen nöjd med den här lägenheten och när den är klar så kommer den vara riktigt fin.

2 kommentarer:

  1. Jag har likadana ugglor. Men tog inte den minsta. Älskar dem!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick dubbla set med alla tre i födelsedagspresent, så det här setet ska stå i vardagsrummet, sen ska det andra stå i Neos rum när det är färdigt :)

      Radera