fredag 23 augusti 2013

- När man ska bli gudmor/fadder

Imorgon är en ganska stor dag för mig. För imorgon så ska jag bli gudmor/fadder till min älskade systerdotter Sigrid. Det betyder verkligen jättemycket för mig, eftersom jag har varit mycket med henne från början så har hon ju en speciell plats i mitt hjärta. Min älskade lilla Sigge-bus.

Så nu i veckan så har jag och Tobias hittat perfekta presenterna i Stockholm, sen så knåpade även jag ihop en liten speciell present till henne nu på kvällen. Jag hoppas verkligen att hon kan komma att uppskatta dessa, kanske inte nu, men lite senare i livet. Det är ju lite det ett dop handlar om, barnets framtid.

Imorgon ska jag åka och hjälpa min syster med tårtorna, sen så ska vi till kyrkan på eftermiddagen.

Tar med en liten bild från Neos dop, där min syster var gudmor/fadder till Neo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar