fredag 2 augusti 2013

- En dag i solen

Idag tog vi chansen när det var så fint väder och åkte hem till mina föräldrar. De har en sån fin gård och det är ju synd att sitta inne en sån här dag. Vi hade med den älskade picknickfilten, sommarens bästa köp tror jag, den hittade jag på ica maxi för 79 kr tror jag och den har blivit använd mycket i sommar. Den har ju en plastad baksida så man kan sitta på gräset även om det är blött och man slipper stå och plocka bort en massa grässtrån från den.

Något som jag älskar med mina föräldrars gård är hästarna. På gården går fyra hästar just nu, tre av dem är familjens och en är inhyrd på gården. Jag älskar att höra dem när man sitter ute. 

Neo tyckte iallafall att det var himla mysigt och han låg på filten och babblade för fullt. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar