söndag 13 oktober 2013

Gott och blandat

Älskade lilla pojke. Du är mitt allt.

Neo lärde sig att göra high-five idag, hur kul som helst. Vi lär honom en massa tok. Jag sa imorgon kommer "EBBA" (när jag sa Ebba så sträckte jag upp armarna i luften och skrek ut Ebbba), då härmade Neo och gjorde likadant, han är så himla rolig. 

Han ber en att leka tittut också, då räcker han fram en filt, eller en tallrik eller något som man ska ta och sen leka tittut, sen så leker han själv det rätt så ofta också. 

Han lär sig så himla mycket varje dag, det är helt otroligt egentligen. Han är en helt underbar liten människa. 

Och att tänka sig att det var han som låg  i min mage, att det var han vi längtade så himla mycket efter, det är helt galet. Man har ingen aning när man går där som gravid att man kommer kunna ha en sån stark kärlek till sitt barn, man vet ju att man kommer älska sitt barn oändligt mycket, men hur stark den känslan är har man ingen aning om. 

Nu längtar vi till imorgon, då kommer min älskade, älskade brorsdotter Ebba hit, vi ska hämta henne från skolan, för stora tjejen går ju redan i första klass. Jag och Neo tar vagnen och går dit sen ska vi ha massa kul här tills hon ska och rida sen på em/kvällen. 

Ha en fortsatt bra kväll alla ni där ute. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar