torsdag 10 oktober 2013

Klart han ska ha ett eget rum

Vi flyttade ju just för att Neo skulle få ett eget rum (för att jag skulle få inreda ett barnrum). Och vi har bott här sen i juli, men bara använt hans rum som ett vislängerinalltsomviintevillhaframme-rum. Inte okay tänkte jag och vi gick in där och röjde, gick ner med saker till förrådet och sorterade. En kvart tog det att röja, plus dammsugningen då. Sen så har jag börjat rycka tapet. Den lossnar relativt lätt och det ärr riktigt fina skarvar under så blir inget jobbigt spackel/slip arbete. Lite behöver ju slipas och spacklas men det behöver inte ta hur lång tid som helst. 

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur det ska se ut därinne. Tror jag hat en liten aning men säger inte fören jag vet säkert. 

Här får ni se en liten bild på ett hörn av rummet där jag har ryckt lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar