onsdag 16 oktober 2013

Mer tvätt blir det.



Igår hade vi en härlig hemmadag hela familjen. Tobias hade ingen skola så då passade vi på att bara ta det lugnt, eller jag har ju svårt för att sitta still så jag städade, tvättade, diskade och höll på. Tre maskiner hann jag med, och nu på morgonen så satte jag igång en till, efter det så har jag bara en kvar. Det blir mycket tvätt fastän vi bara är tre personer. 

Ni kanske inte tycker att jag är så himla rolig just nu, men jag har inte tid att leva ett "intressant liv" för tillfället, hoppas det blir bättre snart. 

Idag så ska vi iallafall ta ut vagnen på en sväng jag och Neo, när Tobias är i skolan, vi ska nämligen hämta kusin Ebba från skolan idag också. Det gillar vi. Så det kanske blir ett till inlägg lite senare idag. 

Hoppas ni får en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar