fredag 18 oktober 2013

Snöööö

Världens sötaste lilla tomte, här endast tio dagar gammal <3

Är det något jag älskar så är det julen, redan i augusti tjuvstartar jag julen med att lyssna på julmusik, sen smyger julen sig sakta fram här, jag börjar öppna glöggflaskor som jag sparat från det tidigare året, (åh vad jag älskar att de håller sig länge), jag kollar på julfilmer, läser julbloggar, kollar på olika affärers julsortiment osv. 

Julen har alltid betytt så himla mycket för mig. Även om jag har svårt för att minnas alla julaftnar just. Men jag älskar mörkret, kylan, tända ljus, röd och vit inredning, tomtar, renar och glitter. Jag vill ha mer jul! (Mer jul är en av favorit jullåtarna också).

Nu känns inte julen lika avlägsen iallafall för igår kväll föll den första snön, och nu ligger det ett tunt vitt lager på marken <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar