måndag 14 oktober 2013

Tiny feet

Tänk att det var dessa små fossingarna som låg och sparkade i min mage, fast då var dom ju väldigt mycket mindre. Älskade lilla barn.

Jag hatar att den tråkiga vardagen är tillbaka, jag saknar tiden innan vi började plugga heltid både jag och Tobias. Det är alldeles för mycket just nu, känns som att jag knappt hinner med att andas emellan allt. Jag hinner knappt ens träffa varken vänner eller familj. Att jag läser matematik 2 tar verkligen på krafterna. Det är liksom inget som jag bara kan sitta  med i lugn och ro och läsa några sidor varje kväll, utan jag måste verkligen totalfukosera. Att jag har ADHD gör ju verkligen inte saken bättre heller, för när jag blir stressad och måste koncentrera mig ordentligt då stänger jag istället av helt och hållet. 

Hoppas jag kan återfå lite fokus och orka med den här kursen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar