lördag 5 oktober 2013

Helgdag

Då var det helg igen då, men den här helgen innebär absolut inte vila för oss. 

Igår kväll bjöd vi några vänner på tacokväll hos oss, innan kvällen så hann vi med en tripp in till Örebro. Vi åkte vid 07.45 och var ute hemma fören 13.30, så då åt vi och jag städade lite grann. Sen så åkte vi hem till mamma, pappa jobbade så vi tänkte hålla henne sällskap, men hon hade ju redan finbesök! Neos kusin Ebba var där och hon hade ridit. 

Sen så skyndade vi oss hem och var hemma till klockan 18. 

Vi hade verkligen fullt ös igår, jag är rätt seg idag. Har försökt tagit tag i disken, men har varken ork eller lust just nu. Diskade det mesta iallafall.

Idag ska vi hem till mina föräldrar igen sen så ska vi på barnkalas. Neos kompis fyller ett år redan, oj så fort tiden går!

Sen blir det plugg för hela slanten!

Bild på mig och Neo från igår från min instagram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar