torsdag 3 oktober 2013

Pluggtid

Det har blivit dåligt med bloggande på senaste tiden. Jag har helt enkelt inte tid eller ork.

Jag har nästan varje dag uppbokad och har jag inte en dag helt uppbokad så är det annat som måste fixas, städning osv. Nu när både Tobias och jag har börjat plugga igen så är det svårt att hinna med fritid.

Han är ju i skolan på dagarna och jag pluggar distans samtidigt som jag har hand om Neo och försöker hinna med hemmet. Sen så försöker jag hinna med vänner och familj på ett hörn också. Så en timme varje kväll efter att Neo har somnat får jag till mina studier, sen brukar jag somna i soffan av utmattning.

Det är inte lätt att hinna med allt och att blogga blir att hamna lite på efterkälken.

Det är mycket som händer med Neo just nu. Men det berättar jag om sen på hans 10-månadersuppdatering på hans 10-månadersdag.

Hoppas era liv flyter på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar