måndag 29 oktober 2012

Ännu en dag i ensamhet

Sen jag blev gravid har jag nästintill spenderat alla dagar helt ensam. Det verkar som att ingen vill ha något med mig att göra, jag kanske anses vara "tråkig", för att ett utav de enda ämnen jag vill prata om är just bebisen. Men jag kan lova er som inte har barn själva än, ni kommer bli precis likadana när det händer er. Och då blir det min tur att ignorera er. Payback's a bitch.

Förlåt för detta extremt tråkiga inlägg men jag är så jävla trött på att bli behandlad som skit. Jag finns faktiskt också, och jag skulle gärna vilja vara med, menmen.

Fortsätt ni med era tråkiga liv och bry er för guds skull inte om mig för jag bryr mig fan inte om er längre.

1 kommentar:

  1. Kan förstå din känsla av ensamhet! Håller på att gå i taket ibland och kan känna mig väldigt ensam när jag går hemma på veckodagarna speciellt och alla andra jobbar, vad gör man då?! Misstänker att du precis som jag är först i "gänget" att få barn så ingen förstår ju vårt extrema behov av att "bebis prata" mest hela tiden. Jag tycker att det har varit väldigt bra med mammagruppen jag gått i. Där förstår dom andra ens behov mer och vill prata precis lika mycket och en del av dom kan nu även ses på vardagar. Har du kanske några nya "mamma vänner" på MVC som du kan jaga reda på? Eller kanske på alltforforaldrar.se? Jag raggar "mamma-vänner" som en tok jag! Haha

    SvaraRadera