söndag 21 oktober 2012

Fler och mer smärtsamma förvärkar

Precis som rubriken lyder så har jag de senaste dagarna fått fler förvärkar, de gör dessutom mer ont än tidigare. Sen så känner jag också ett väldigt starkt tryck neråt, ibland kan jag inte ens sitta utan måste ligga för att han pressar så. Men jag får allt ta och knipa iallafall i minst tre veckor, för innan dess får jag inte föda i Karlskoga, och det skulle vara himla synd.

Igår hittade vi alkoholfri glögg iallafall! Så köpte med en flaska hem och har redan tömt halva, helt på egen hand! Glögg är ju så gott!!

Imorgon är det besök hos barnmorskan, ska då ta upp att jag har så många förvärkar och att de gör riktigt ont, varje gång jag får dem så gör de mer ont, sen så ger de sig i några timmar och kommer sedan tillbaka för att plåga mig. Jag vill veta om det innebär en ökad risk för att han kommer ut för tidigt, vill ju vara så förberedd som möjligt.

Förlåt för dålig uppdatering men har pluggat enormt mycket senaste veckan och bloggen hamnar då i viloläge. Den blir nog tyvärr lidande den här kommande veckan också då jag fortfarande ligger efter med lite plugg, men det hoppas jag nu kunna komma ikapp med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar