tisdag 9 oktober 2012

Sömnlöshet

Ännu en natt där jag knappt sovit har passerat. Här försöker man vila upp sig inför förlossningen genom att gå och lägga sig tidigt och sova tills halv nio iallafall, men de sista timmarna på morgonen halvsover jag endast. Jag kan inte lyckas somna helt och hållet utan hamnar i något mellanläge och så fort jag ska vända på mig så måste jag typ lyfta på magen i processen för den är så himla tung och då vaknar man ju... Så jag går och är trött hela dagarna istället, ska banne mig börja ta mitt järn igen så kanske jag får lite energi, för det här funkar inte alls! Jag får ju inget gjort!

Nu ska jag dricka en kopp te och äta en macka, sen göra mig iordning för vi ska in till karlskoga, där Tobias ska fixa ett nytt ID och sen ska vi på visning av förlossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar