fredag 26 oktober 2012

Ordinerad sängvila

Jaha. Vaknade med jordens värkar imorse, det gjorde så ont att jag låg och rullade ihop mig till en liten skrikande boll i stort sett. Jag fick en fem - sju stycken regelbundna sen lyckades jag ta mig ur sängen och in i duschen, har hört att det ska hjälpa. Men i duschen blev smärtan ihållande istället, och låg där som väldigt smärtsam mensvärk. Efter duschen och väldigt mycket övertalning ifrån mor och Tobias så ringde jag in till förlossningen. Men självklart hade smärtan avtagit vid det laget så jag blev ordinerad att vila och om det skulle börja igen så får jag åka in. Jag hatar dessa så kallade "förvärkar" som egentligen inte är förvärkar då de gör så jävla ont, och jag har hög smärttröskel.

2 kommentarer:

  1. Men usch så jobbigt! Hoppas det inte kommer tillbaka förrens det är dags för bebisen att titta ut.

    SvaraRadera
  2. usch, hur blir det nu då? Kommer det en liten bebis eller är de bara dumma förvärkar?

    SvaraRadera