måndag 15 oktober 2012

Dagen i ord

Tobias skulle börja på sitt nya jobb idag så han gick upp vid klockan fem, då vaknade även jag och lilleman så det blev inge mer sömn för våran del, så jag höll Tobias sällskap när han gjorde sig klar istället. Sen försökte jag somna om, men det var ju ganska omöjligt med tanke på han inne i magen. Efter ett tag tog jag mig upp och åt frukost sen så somnade jag i soffan och sov till klockan 11, det kändes riktigt bra att få sova lite extra. Sen så pluggade jag och städade badrummet riktigt ordentligt, passar på att göra saker som sen kommer bli svåra att göra.

Tobias kom sen hem vid 6-tiden och då gick vi och handlade sen så lagade vi mat, det blev pasta och köttfärsgratäng, med lite körsbärstomater till.

Nu ska jag plugga och mysa lite med min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar